}

MÅNDAGEN PÅ ORUST


750 hästar på gummibåten, nice! ;)

Här var vi äntligen hemma i värmen. Här blev det Sill o potatis, gött!! ;D

Sista bilden jag la upp var även den allra sista bilden från Orust. Detta är utsikten ovanför huset!

Som ni nog ser så är de två översta bilderna redigerade. Blixten och sprickorna i marken.
Tyckte det passade in, då bilderna ändå såg så tråkiga ut...

Detta blev då den sista dagen på Ellös (Orust) för i år.
Synd att vädret blev som det blev idag. Men vi tog i alla fall en tur till Mollösund med bilen.
Det fanns små affärer och utställningar att kolla på, och jag tittade om jag kommit med i fototävlingen i GT. 
Förstås hade jag inte det... Brukar inte ha sån tur i just tävlingar, men man vet ju aldrig!
När vi kom tillbaks åkte några o handlade Sill o potatis. Innan vi skulle åka hem gick jag, Fredrik, pappa o Elias en promendad med Elsa upp på berget. Väldigt fräck utsikt där uppe!

Vid klockan 16 var det dags att åka hem.
Så fort vi kommit hem åkte jag, mamma och Elias till Lotta på Liseberg!
Artisterna var bra, framförallt Måns Zelmerlöw, Maria Haukass och Eric Gadd.
Fast klart man gillar Allsång på Skansen mer, men att vara där är ju grejen! :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är så fint på mollösund. Min farbror har en sommarstuga där. Tror inte att husen där är direkt gratis...

2010-07-24 @ 15:02:50
URL: http://lifeofhannalouise.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback