}

I BILEN PÅ VÄG HEM

Jag har lyckats koppla ihop datorn till mobilens internet, så jag kunde blogga lite. Har bara 200 Mb gratis,
så jag måste använda internetet förskiktigt. Sedan kostar varje Mb 15 kronor, och då blir det dyrt...

Vi haft i alla fall 5 otroligt sköna dagar i Dyhult. Det har vart upp till 34 grader i skuggan,
så det är skönt att det regnar lite nu. Man har fått värmeslag av all värme...
Jag trodde inte jag skulle klara mig så bra utan varken internet eller teckning, fast det har bara vart skönt!

Precis nu körde vi in i Halmstad, för vi ska stanna här o hälsa på mormor och morfar en stund.
Sedan åker vi direkt hem mot Göteborg, där jag ska lägga upp bilder. Har tagit 800 st. :D

Kommentarer
Postat av: emma

JOHN! du måste hjälpa mig med en ny design. Jag får typ damp på min. Den är ugly :(

2010-07-13 @ 15:27:50
URL: http://emmaoliviah.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback