}

Träning

Tjabba!
Åkte till Kyrkan idag. Där övade jag, Åke o Hugo med vårt lilla band! ;)
Vid kl 12 skulle mamma öva med kören, så jag, Elias o pappa gick på stan lite.
Efter en stund kom vi fram till Bokia, och där hittade jag boken 
 "Träna en kvart om dagen" med Paolo Roberto.
Kände att det var nåt jag kunde behöva, så jag köpte den... haha!
Den är faktiskt bra.

Provar lite armhävningar här... 

Just nu ser jag på Bandyfinalen mellan Sverige och Ryssland. Det blev just 5-5! ;)
Väldigt spännande!

Kommentarer
Postat av: Anette

Hej John



Nu äntligen har jag hittat din blogg.JÄTTE snygg :-)



Kan jag skicka länken till Therese och Sophie ? Är du med i Facebook?



Snygga kort, ja allt e så bra



MVH Anette

2010-01-31 @ 19:40:54
URL: http://tezzeshundar.se

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback