}

Läxor är jobbiga!

Imorse var det gudstjänst i St Jacob, jag spelade piano!
Det gick riktigt bra faktiskt!!
När det var klart satt jag o jobbade lite i kyrkan med engelskan, det gick midre bra! 
Vid kl 15 var vi hemma, vi åt lite mat och såg på film. Efter det bestämde jag mig för att plugga lite till, och började skriva in glosor på glosboken.
Och det var 120 st, så det tog över en timme...
Jag är inte nån plugghäst precis, men det ska det nog bli ändringar på!
Sedan är det en del läxor till, orkar ej! Men nån gång måste det ju bli klart... -.-

Men nu blir det inget mer arbete, ska bara ta det lugnt!!
Och senare ikväll kommer Blåsningen på tv3! Var ca 5 år sedan jag såg det sist... ;)

foto: jag

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback