}

Haha, läs...

Jag måste bara berätta om en sak som hände idag. Det var så roligt!
Vi hade bamba (Skolmatsbespisning till alla stockholmare som läser) som vanligt.
Jag gick in och tog en hel del mat, köttbullar, makaroner och tomatsås...
Sedan gick jag mot bordet där jag skulle sitta. Helt plötsligt tog det bara stopp, jag kom
ingen vart... Jag bara föll mot marken riktigt snabbt, maten flög iväg flera meter bort!
Så kom jag på att mina skor hade hakat i varann! Måste knyta dom bättre nästa gång...
Men det måste sett riktigt roligt ut när jag bara ramlade...


Ungefär såhär kan det sett ut...

Det blir en natt i tvättmaskinen för min stackars jacka... Eller, man kanske ska tvätta för hand? 

Kommentarer
Postat av: Linda, Harald & Siri

Hej John!

Vilken fin blogg du skaffat :)

Hoppas allt är bra med dig och familjen!

Vi får komma och hälsa på er med Siri någon dag :)

Kram

Linda, Harald & Siri

2010-01-11 @ 20:47:58
Postat av: Linda, Harald & Siri

Hej John!

Vilken fin blogg du skaffat :)

Hoppas allt är bra med dig och familjen!

Vi får komma och hälsa på er med Siri någon dag :)

Kram

Linda, Harald & Siri

2010-01-11 @ 20:48:52
URL: http://www.bernersennen.in
Postat av: FOTOGRABBEN

SV; Jodå, det ska man nog kunna :D

Varför vill du avbryta samarbetet ? :D

2010-01-12 @ 15:19:22
URL: http://FOTOGRABBEN.SE

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback