}

40-årskalas

Oj, vad sent det har blivit...
Jag har vart på 40-årskalas hos min farbror. Han fyllde... 40? ;)
Det fanns hur mycket mat som helst, och det var väldigt gott! ;)

Vid sjutiden satte jag på en film åt de yngre, så jag satt lite o kolla på det.
Sedan körde jag jage med kusinerna och efter det öppnade Henrik presenter...
Vi var där till kl 12, så jag fick sluka i mig en hel del kaffe för att orka hålla ögonen uppe.
Så nu kommer jag nog inte somna på ett tag, hehe!

Lite bilder från kvällen kommer här nedanför...
 
 
 
 
Ha det :)
//john

Kommentarer
Postat av: Henrik Fransson

Trevliga bilder från mitt kalas! Men du...varför var det en smiley efter att du skrev "40"????

;-)

2010-01-07 @ 13:26:24
Postat av: John (till Henrik)

Tack!

Eftersom att det var ganska självklart att du fyllde 40 på ditt 40-årskalas! ;)

2010-01-07 @ 14:20:39
URL: http://johnfransson.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback