}

Skidåking med klassen!

Tjabba!!
Härligt med Fredag, veckan gick snabbt...

Idag såg vi klart "Bend it like Beckham" i skolan. Vi får nämligen inte använda gympasalen, så fick se på film isället! Det är faktiskt roligt att se film i skolan.

Och just det, den 19,de Mars kommer hela högstadiet åka skidor på Hovfjället!
Man kunde välja annat än skidor också, men skidor är ju det det självklara valet. I alla fall för mig!
Vi kommer att åka dit från skolan kl 05.30 eller nåt, kommer nog till skolan sovandes...
För vi har en lång konsert dan innan, härligt... -.-

Kommentarer
Postat av: noraah

Jag har bestämt mig!!! (känner mig såå duktig^^)

Jo, jag ska faktiskt inte åka skidor, jag fick en tenniskompis, Erik. Så det blir tennis ändå...

2010-02-26 @ 21:44:01
Postat av: John

Okej, lycka till! Du lär inte bryta några ben i alla fall ;)

2010-02-26 @ 22:54:29
URL: http://johnfransson.blogg.se/
Postat av: noraah

nej, jag bryter hellre mot tennisregler och slår sönder några lampor... så slipper jag iallafall gå med kryckor! ;P

2010-02-27 @ 13:06:01

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback