}

Lite om idag!

Hejsan! Kommer kanske inte vara så aktiv på bloggen en tid framöver,
det är mycket med skolan och så. Ett MVG är "lite" viktigare än bloggen...! ;)
Men vi får se om jag hinner blogga, det hoppas jag!

...
-
Idag var det ett litet matteprov i skolan, och det var faktiskt jätte lätt!
Imorgon kommer en fortsättning av provet...
Dagen annars var rolig!! Vi hade ingen gympa, så vi fick se film istället.
"Bend it like beckham", den är väldigt bra! Vi ska se klart den på Fredag tror jag...
Sist av allt fick vi våra engelska prov, och jag fick bara 3 fel! Härligt, brukar inte få det! ;)

Just nu håller snön sakta på att smälta bort. Är bara minus 1 ute nu.
Så det är bara att sikta in sig på våren nu, kommer bli skönt!

(Bild från idag)


Kommentarer
Postat av: noraah

OMG!! fick du bara 3 minus?? Jag fick 10...



hihi, MVG... vi går bara i sjuan... ^^

2010-02-24 @ 17:45:09
Postat av: John

Strunt samma, det låter bättre... :P

2010-02-24 @ 18:01:34
URL: http://johnfransson.blogg.se/
Postat av: noraah

joo... det klart :)

2010-02-25 @ 16:05:16
Postat av: john

;)

2010-02-25 @ 18:08:07
URL: http://johnfransson.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback