}

Tennis & jogging

Dagen har gått riktigt fort, redan kväll?? Tydligen...
Skolan var rätt så kul idag! Efteråt skulle jag till tennisen.
Hade då nästan 2 timmar innan det började,
så jag gick omkring på Backaplan. Och det tröttnar man på rätt fort...
Men när det väl började var det riktigt roligt, jag känner att jag blir mycket bättre för varje gång!

Direkt när jag kommit hem bestämde jag mig för att ta en liten joggingtur.
Så jag drog på mig träningskläder och sprang ut i kylan.
Jag sprang 3km på 15 min :)
Och halkade en och annan gång, hehe!


Nu har jag ett litet So prov tills imorgon... Inget stort, men ändå.
Lika bra att kunna allt!! Så nu blir det lite pluggande för min del, godkväll!!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Fin blogg ((:

2010-02-04 @ 22:47:32
URL: http://jenniferudiljaks.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin blogg snygging ;)

2010-02-06 @ 17:55:24
Postat av: lisa [FOTOBLOGG]

fin blogg:)



det skulle verklogen vara jättegulligt om du ville rösta på mig i den här tävlingen; http://lillaskrollan.blogg.se/2010/february/finalister.html#comment



man kan vinna en reflexskärm och om jag vann skulle mina bilder helt klart stiga till en ny nivå, jag heter lisa och har tagit bild nr 8!!! :)

2010-02-15 @ 18:10:09
URL: http://bylisas.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback