}

Melodifestivalen snart!

Hejsan allihop!
Jag har vart med Linda och Emma sedan klockan 13. Vi åkte pulka o lite sånt, och provade mina små miniskidor. Det var svårt, men efter ett tag gick det. Vi hade väldigt roligt! ;)

Just nu har kusinerna kommit, och om en stund kommer farbror Henrik också!
Maten ikväll är tacos, riktigt gott. Och om 10 minuter börjar Melodifestivalen. 
Jag har nämligen tjuvlyssnat lite på låtarna, och de verkar bättre än förra veckans låtar i alla fall. Att slå förra veckans är inte så svårt... :P

Men nu börjar det ju snart, lika bra att jag går ner...
Ha en trevlig kväll!! //john

Kommentarer
Postat av: emma <3

hej, du är nu med och tävlar i "veckans blogg"

på min blogg. du får gärna lägga upp på din blogg att du är med och tävlar så dina läsare kan rösta :)



kram emma :)

2010-02-20 @ 21:58:07
URL: http://emmaoliviah.blogg.se/
Postat av: Lotta

Mysig kväll! ;)

2010-02-21 @ 00:40:34
Postat av: I s a b e l l a

SVAR: Det fungerade inte för mig på hela kvällen, men nu fungerar äntligen spotify! :) Kram

2010-02-21 @ 12:24:45
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback