}

VECKANS LÅT - DREAMING PEOPLE


Jag antar att de flesta vet att Jay kammade hem Idol segern i Fredags. Jag som innan höll på Olle Hedberg tänkte inte kolla på finalen. Vilket jag inte heller gjorde, eftersom jag inte var hemma.
För jag gillar Jays röst, den är faktiskt rätt cool. Jag får inte ett lika stort intryck av rösten live som på studioinspelningen, där det låter riktigt bra.

Låten lät som vilken annan låt som helst i början. Men refrängen sticker ut och är riktigt skön, bra och kul att lyssna på. Jag kan inte sluta sjunga på den. Finns nu på Spotify! :)


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback