}

SJUUUK



Lånar mammas Mac Book, det måste vara okej... (a)

Hmm, vad ska man säga. Lyckat? Jag har gått och blivit sjuk igen, sist var jag det i September.
När jag var liten hade jag något som kallas krupp. Det är när luftgångarna täpps igen och man har väldigt svårt att andas. Detta är något jag haft ungefär en gång varje år sedan dess, dock inte förra året.

Imorse drömde jag att någon band fast mina händer, tejpade fast näsan och munnen och slängde in mig i garderoben. Jag fick panik, och vaknade just då av att jag inte kunde. ANDAS...
Efter några sekunder fick jag tillbaks luften, och nu mår jag bättre. Men har ca 39 graders feber.
Just denna veckan är så slapp i skolan, så man missar inte mycket. Fast tyvärr Volleybollturneringen imorgon. För min del gör det inte så mycket, men eftersom vi är så få killar så blir det antagligen problem. Fler tjejer får hoppa in.

//Nu blir det bara till å slappa i soffan, se nån film och vila. Hörs!


Kommentarer
Postat av: emma

Krya på jonnyboy, haha.

Och jag är avis på din mamma, macbook :(

2010-12-15 @ 18:10:59
URL: http://emmaoliviah.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback