}

DET KÄNNS SOM ATT KLOCKAN ÄR 10.00

Jaahapp, nu har nästan hela denna dagen gått. Tiden går både långsamt och fort när man är sjuk.
Har legat i sängen fram tills nu, kollat på film och lite saker. När man väl ligger där känns det som en evighet, men nu kan jag inte fatta att klockan redan är över 15.30. Tiden flyger iväg! :o

För idag är det mycket sämre än igår. Kan inte prata (över huvudtaget), och ibland
kan jag inte andas något alls. Det är riktigt läskigt. Och för att inte tala om huvudvärken...
Så nä, det här med att vara sjuk är inte roligt det minsta! :(
Nu vill jag bara bli frisk tills nästa vecka, då det är skolavslutning.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback