}

BILDER FRÅN JULAFTONEN








Är uppe tidigt, p.g.a nya väckarklockan*. Brukar sova till 11 annars, så en förändring känns bra.
Detta var några bilder från i förrgår. Dagen gick fortare än vilken annan dag kändes det som tyckte jag, det är alltid lika tråkigt när det är över. Men de var en rolig kväll, och vi fick fina presenter. 
Lilla Elsa gav tomten en rejäl ut(skällning), hon morrade och skällde rejält. Man tyckte lite synd om tomten...

Och angående vad jag fick så fick jag:
 En extra hårddisk, filmen Inception & Solsidan, Rubik's kub 3x3, biobiljett, pengar och en *väckarklocka.
Det roliga med väckarklockan är att det sitter en propeller på som flyger iväg, och man måste hämta tillbaks den för att den ska sluta pipa. Riktigt jobbig, men effektiv. Självklart Elias idé, han tycker jag sover för länge ;)


Kommentarer
Postat av: :D

mmmm... Julmust ;D

2011-01-03 @ 00:02:02

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback