}

VÄSTKUSTGÅRDEN 2010


På kvällen gick vi till en brygga o grillade och lite sånt...

Här var det baddags. Men det var otroligt mycket brännmaneter, så man fick se upp!

Dagen efter skulle vi ut o kolla på sälar. På bilden ser jag rätt hängig ut, hade inte sovit så mycket...

Naaw, Elsa i sin finfina flyväst! :)

Det var säkert 100 sälar på en liten ö. Det var kul att se!

Sista kvällen blev det tacos, gött!

Här jonglerar jag med 4 bollar. Kunde inte så länge dock, men övning ger färdighet! Nästa år är det 5 bollar... ;)

Sista bilden får bli på solnedgången. Lite av solen kom med i alla fall...

Nu är jag hemma
från Västkustgården. Vi brukar vara där hela familjen i slutet av sommaren varje år, en sista grej innan skolan börjar. Vi trodde inte att vädret skulle bli så fint, men det blev det faktiskt.

Lägret är med S:t Jacob, och en dag kan man välja en speciell inriktning, t.ex att segla, fotokurs, ukulelekurs.
Jag gick på Ukulelekursen, så jag kan faktiskt några ackord. Sista kvällen var det talangjakt, då vi spelade ukulele och jag jonglerade... :)

Jag har inte orkat ta så mycket bilder, missade att ta på när vi åkte fyrhjuling och en massa annat, hoppas jag kan få lite bilder från andra. Isåfall lägger jag upp dem här.

Kommentarer
Postat av: Nora

Haha, då kan vi ju spela tillsammans då xD

2010-08-16 @ 16:19:46

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback