}

LYSSNAR PÅ GAMLA KASETTBAND

Lyssnar på gamla band från när jag var sådär 4-5 år. Fröken intervjuade mig på dagis, och jag har ingen aning om vad jag snackar om. Här är ett exempel. Hehe :)

Fröken: Är det nåt annat än djur du tycker är spännande?
Jag: Aaa, jag tycker det är lite hemskt, på Liseberg att gå in i tomtevärlden. Vet du var det är nånstans där inne? Det är där, och så är det helt mörkt, så lyyser det massa lampor, så är det, och så är det sådär dockor, ehh, som rör på sig såhär! Och så ligger en vagga, och så ligger jesusbarnet där o sånt.

Fröken: Aha, är det när man åker det är sagoslottet?
Jag: Nä, man får gå, på marken också, och så är det mörkt och lite kusligt också. Jag har aldrig vart där, men Mattias har vart där inne en gång. Och han tyckte det var jätte hemskt när han kom ut.

Jag tror att jag hade nån förvrängd bild av hur gasten var.
Fantasi hade man i alla fall! :D

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback