}

FÖRSTA PRIS x3









Det har vart en lång dag på travbanan i Säve. När mamma väckte mig orkade jag inte följa med, men i sista sekund hängde jag på ändå. Det är jag glad att jag gjorde!

Vi kom dit vid 10 tror jag, och lite senare tävlade Castor Andersson. Alltså, hunden heter Castor. Och han vann sitt första förstapris nånsin, grattis till det. Sedan tävlade mamma med Elsa, och även dom kom etta! :D
Och som om inte det vore nog så vann Elias juniortävlingen med Elsa, rena turdagen!

Alla raser som vunnit första tävlingen, fick vara med i finalen. I Elsas årsgrupp var det nästan 100 hundar med, olika raser. Men det var nästan tur att hon åkte, för då kunde vi äntligen få åka hem. Då var man trött!

Kommentarer
Postat av: emelie

sV; tycker absout du ska spara till en Canon, super grym kamera. Ja finns ju mer objektiv och sånt till en Canon kanske. Tänkte köpa nytt objektiv nu men ska köpa ett nytt kamera hus ist och satsa på ett objektiv senare. Vilken kamerahus ska du köpa av Canon?

kram :D

2010-08-24 @ 21:31:32
URL: http://thisemelie.blogg.se/
Postat av: emelie

sv; hehe oj! dom kostar ju runt 7-8 tusen. Men värt det liksom. Har en Canon eos 1000D nu och ska köpa 450 ist :) och satsa på ett objektiv senare iår

2010-08-25 @ 07:58:00
URL: http://thisemelie.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback