}

VARM DAG!

Nu är det strålande sol och 13º varmt här i Tuve!

Helt underbart, varje dag blir bara skönare och skönare. Verkar bli fint på Söndag när Elsa kommer!
Det är fullt med fåglar som låter utanför rummet, I like it... :)

Skriver lite om skoldagen!
På morgonen åt jag en riktig brakfrukost. Fil med banan o flingor, tre mackor med ost & gurka, en kopp te o juice!
Det är mycket för att vara jag, men då klarar jag mig bra resten av dagen...
Jag träffade Hanna på bussen och i skolan var det fysik, matte och Svenska.
På svenskan fick vi tillbaks provet, och jag fick rätt på det mesta. Det var väldigt enkelt, så det var tur...
Efter Bamba var det So, då fick tid att träna inför vår rättegång. Den blir av på Torsdag, får se hur det blir då!
När skolan var slut gick jag och några till iväg till Mc Donald's och köpte hamburgare. Vi var hungriga... ;)

Här är jag på bildlektionen. Lite uttråkad, så jag tog en egobild stället!  

//john

Kommentarer
Postat av: Nora

Du måste ju lägga upp den fina bilden på oss två ju!!! :) ;P

2010-04-13 @ 19:13:21

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback