}

Siri på besök

För en stund sen var Siri med familj här på besök! Hon är en bernersennen, fast mycket större än Elsa... :)
Hon är 1,5 år tror jag, så ni förstår så de växer. Väldigt fort alltså.
Elsa är en riktig tuffing. De var ute och gick, och hon bara attackerade Siri. Trots att hon väger 40 kg mer!

Här kommer lite bilder...

En rätt rejäl storleksskillnad...

Elsa ser lite sömnig ut!

Det har vart en rolig kväll. Roligt att få se Elsa leka med en annan Bernersennen...
Vi måste träffa dem igen, så de lär känna varann!


Detta har fått bli det enda inlägget idag. Har vart en fullspäckad dag, inte haft tid med bloggning.
Och nu ska jag plugga musik. Har inte gjort det innan, så det är bäst att jag börjar i god tid. :)
Vi hörs, trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Linda, Harald & Siri

Tack kära vänner för en jättetrevlig kväll med fantastiskt god middag :) Såå trevligt att träffa er alla och inte minst lilla goa Elsa! Siri är jätteglad för sin nya kompis och tycker att hon kan växa snabbt så att de kan leka massor ;)

Jättetack också för den fina orkidén det var alldeles för mycket! Siri och vi träffar er gärna snart igen :)

Stor kram till er alla!

Linda, Harald & Siri

2010-04-22 @ 23:14:16
URL: http://www.bernersennen.in

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback