}

Påsklov o första April!

Påsklovet har börjat! Det gick väldigt fort mellan sportlovet och detta. Påsklovet är ju varmare, och det gillar jag!
Dagen har vart nästan som vanligt, men vi hade mycket slappare lektioner inför lovet. Efter skolan åkte jag till Smart Eyes och böjde bågarna på glasögonen, de höll på att trilla av. Och sedan blev det tennis. Skönt att kunna se bollen, jag har knappt gjort det innan...

Senare åkte vi o hälsade på de söta små hundvalparna i Lilleby... :D
De har blivit större sen sist, och de börjar få små personligheter. Om allt går rätt till ska vi få en av dem den 19 April! Det är 18 dagar kvar, jaa!! Tänk er en liten valp springa omkring här, som biter på allt och bara är söt! :)
-Det bästa som finns... <3

Alla måste bara kolla klippet! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nawwww va gulligt:)

2010-04-01 @ 21:01:45
URL: http://immaz.blogg.se/
Postat av: lindaaa ♥

sv; haha, okej... den såg ganska ny ut ;)



vad söta!

2010-04-02 @ 07:52:01
URL: http://lindaaans.blogg.se/
Postat av: Moa

Lyckost där ;)

2010-04-04 @ 17:01:50
URL: http://mmooag.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback