}

En rolig Fredag

Tänkte berätta lite om denna roliga dag! Som sagt så var vi på Åbybadet imorse. Det var en väldans massa folk, men vi kom in i alla fall. Vi hade jätteskoj och var där i lite mer än 2 timmar. :)

Vi blev körda hem av Hannas pappa och när jag kom hem hade mamma & pappa köpt Nya utemöbler! Eller ett nytt träbord och stolar till det. De var riktigt snygga, somriga o så... Det förra bordet har nämligen rostat sönder!

Allt ska skruvas ihop...

Här är det färdiga resultatet. I like it! Och stolarna är så sköna, jag kan somna hur lätt som helst i dem... 

För en stund sen träffade jag Emma, Julia o Emma igen och såg på Talang och Solsidan. Efter det var vi alla trötta, så de gick hem. -Och trött, det är jag fortfarande. Skönt att krypa ner i sängen nu. Nattinatt!

//john


Kommentarer
Postat av: Amanda

Heejj! =)

Tänkte fråga en sak! Du har ju totalt besökare eller så. Hur får man de ?

Jag har ju testat att klistra in en kod i min kodmall, men de funkar fortfarande inte. Kan du hjälpa mig ? (a'

Tack för svar! ^

2010-04-10 @ 11:21:43
URL: http://amandaasfoto.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback