}

MIN KAMERA FYLLER 2 ÅR!


Bild från 2008

Satt och kollade på lite gamla bilder. Såg då albumet "Nya kameran." Och det var den 26 April 2008, idag alltså!
Så jag har haft den i 2 år. Vad gjorde jag innan den egentligen? Ingen aning faktiskt, måste vart tråkigt...
Ett litet kalas kan vi ha, så säg grattis. Eller vad ni vill, jag ska i alla fall fira med lite kvällsmat!

Jag bjuder på några redigeringar jag gjort. Enjoy! :)

"Gryta A la John"
Tagen  i September 2009

"UP"
Tagen i November 2009

"Frozen Planet"
Tagen i Februari 2010

"Find the Ghost"
Tagen i Oktober 2009

"Moon on Earth"
Tagen i Juli 2008

Där fick ni några bilder jag tagit sedan jag fick kameran. Detta var 5 st av 70000 ungefär... ;)
Och angående Utvecklingssamtalet gick det rätt bra. MVG på det mesta, utom Spanskan, hehe!
//Ha en bra kväll


Kommentarer
Postat av: Anonym

du e proffs..kan du inte visa hur du gjorde det där? aso typ bilden där du flyger med typ "ånga" under dej, eller den "frozen planet" snälla.. skulle bli så glad!

2010-05-01 @ 17:47:37

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback