}

Måndagen

Nu är den första skoldagen avklarad! En rolig dag, de blir det när det är fint väder, såklart!
Vi fick lite läxor tyvärr, Engelska o Spanska. Och så har vi bild till imorgon också, man ska måla en Vampyr.
Har börjat med den bilduppgiften. Inte riktigt min grej att måla Vampyrer, men jag har gjort ett försök i alla fall...

Det första jag gjorde när jag kom hem var att ta en joggingtur - idag igen. Får se hur jag mår efter denna veckan!
Men det var lättare att springa idag, orkade mer än igår. Och jag är mycket piggare nu, så detta ska bli en vana!

För en stund sedan ställde mamma en skål med vindruvor på mitt rum när jag inte var här.
Hon åt upp alla vi köpt igår, så nu jag blev nöjd tillslut, hehe! :)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback