}

Lånekamera!


Utrustning: Nikon D70s + AF-S Nikkor 18-70 mm.
Inställningar: f/13,  1/6 sek, ISO 400, brännvidd 18mm.

Hej alla glada!
Kom just hem från kyrkan med familjen. Det är långfredagen, så det var därför vi var där idag...
En stund innan vi skulle hem kom Lasse med en påse, och i den låg en kamera!
Han sa att jag kunde låna den tills min kamera var klar!
Han har köpt en nyare kamera, så denna kameran blev över. Och nu kan jag ta kort när hunden kommer! :D
-John är glad!

Dock ska det alltid vara nåt som inte funkar...
Kortläsarn i datorn reagerade inte när jag provade att sätta i minneskortet.
Då såg vi att två små metallsaker som ska läsa av kortet hade böjt sig helt!
Vi försökte böja tillbaks dem med en skruvmejsel, men då gick en av dem av...
Den andra kunde vi få rak i alla fall, och det räckte tydligen. Så nu funkar det faktiskt igen, skönt ! :)

Kommentarer
Postat av: fanny

Nu är du med i veckansblogg så se till så att du får många röster och att de är just du som vinner!

KARM

fannybs

2010-04-02 @ 15:15:04
URL: http://fannybs.blogg.se/
Postat av: emma

vad bra :)

2010-04-02 @ 15:43:24
URL: http://emmaoliviah.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback