}

Kommisarie Späck

För ett tag sedan hörde jag att det ska komma parodi på Beckfilmerna. De har gjort små kortfilmer förr, men nu ska det bli en långfilm. Filmen som spelades in i höstas har premiär snart och heter Kommisarie Späck...
Det känns som att de har satsat på denna komedi, och jag tror att den kommer bli väldigt kul!
Och en del skådisar är kvar från Beck. Förutom just Beck...

Filmen fick först 15-årsgräns, men man jobbar på att sänka den... Hoppas det, för denna film måste jag bara se!

Här kommer trailern också...


Kommentarer
Postat av: Hanna

like

2010-04-21 @ 20:59:16
URL: http://lifeofhannalouise.blogg.se/
Postat av: Hanna

like

2010-04-21 @ 20:59:16
URL: http://lifeofhannalouise.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback