}

JOGGINGTUR

Var ute och sprang för en stund sen. Jag tog på mig joggingskorna och allt och sprang iväg.
Efter bara 500 meter fick jag håll, men fortsatte o springa. Det gick som tur över efter en stund, och jag fortsatte bort mot Kättilsröd, och tog sedan en lång omväg hem. 20 grader i solen, så snacka om att jag var svettig! ;)

När jag kommit hem gick jag o mamma ut och solade. Jag blev inte så brun, mest röd. Men det kommer väl... ;)
Det var riktigt skönt att sola i alla fall!

Senare skulle vi på en konsert.
Skulle egentligen stannat hemma, men det är inte så kul att vara själv. Vi gick en lång promenad bort till Hornbach, och därifrån tog vi bussen in till stan. Efter konserten var det korv med bröd och fika. Och vet ni, jag har gått 15000 steg idag! Jag är rätt stolt faktiskt!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback