}

Inlägg utan bild...

Hejsan!

Så tidigt det blev idag. Tidigt för att vara mig i alla fall, men skönt att komma upp!
Igår var den tråkigaste dan på länge. Vi kl 14 bestämde jag mig för att göra min matte, Svenska och bild!
Jag satte mig vid datorn, la upp böckerna på bordet och tänkte "jag fattar inte detta!!" Så därför satt jag och försökte skriva min svenska uppgift, men fick lika lite gjort där. Efter 3 timmar hade jag gjort ca 10 tal på matten!
-Jag är en nattmänniska och jobbar mycket bättre på natten. Så jag började med matten klockan 22 igen, och blev klar 01.15! Då hade jag gjort mina 7 sidor, och var väldigt, väldigt trött. Och GLAD!

Nu är jag här då, och jag är rätt pigg, trots att jag somnade runt 2 igår!
Har inte så mycket planer för idag, ska kanske träffa lite vänner eller åka till stan.
Jag får se, för nu ska jag äta frukost i alla fall... :)
Hörs senare, //john

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback