}

Hundvalparna - 7 veckor & 2 dagar

Några av valparna i C-kullen. Ganska stora nu!

Någon som är nyfiken på hur valparna ser ut? De har vuxit väldigt mycket på 7 veckor måste jag säga!
Jag har en liten timer på datorn, och det är nu precis 4 dagar, 14 timmar och 20 minuter tills hunden kommer...
4 DAGAR!! Frågan är bara vilken av dem det blir, för det står mellan tik 2 och 4. Men de är lika söta, så det spelar ingen roll. Men som sagt, det är rätt med det bruna på sidan på 4,an. Lätt att känna igen, hehe! :)

Här är tik 2. - Carmenzita



Här är tik 4 - Chakira

Bilderna lånade från bernerlyans.se


Kommentarer
Postat av: Jasna

Vad heter rasen? ;-)

2010-04-18 @ 18:38:27
URL: http://jjasna.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback