}

Hälsat på hundarna

Har just hälsat på hundarna för sista gången. Imorgon kommer ju Elsa hem till oss! Vi ska åka dit kl 9 imorgon...
Här kommer då lite bilder från vårat besök där idag. Jag gick in till hundarna, la mig ner och började klappa. Sedan kom alla 8 och la sig på mig o en bet mig i örat. Jaja, jag får skylla mig själv faktiskt! :)

När vi kom dit släppte de lös Elsa så hon sprang emot oss o fick lukta lite. Det var ett häftigt ögonblick!

Haha, jag fick mig ett litet märke på örat som ni ser...

Två små tröttisar!

-Jag menar allvar. Tar du ett kort till på mig så biter jag sönder stängslet!!

Mamma med Elsa och Elias med en större hund...


//john

Kommentarer
Postat av: emma

NÄ VAD GULLIGA, JAG DÖR AV DERAS SÖTHET :(<3 HEHE

2010-04-17 @ 17:16:48
URL: http://emmaoliviah.blogg.se/
Postat av: Emma.w

Är så himla avundsjuk. Vill också ha en valp :r

2010-04-17 @ 19:35:09

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback