}

Hemma - Utvecklingssamtal nästa...

Nu har jag kommit hem efter den längsta skoldagen under veckan. Usch va jag var trött idag, somnade till sista lektionen. Fast bara 30 sekunder, men ändå... Efter skolan gick jag o kollade på nya byxor.
Kollade på Dressmann och JC, men på JC kostade de 499:-, och de på Dressmann var slut! Jobbigt... Så det blev inget köpt för mig idag, får vänta tills de finns i lager. Synd att jag nästan aldrig får något köpt...
Ungefär så ser de ut...


Nu tänkte jag för en stund att jag skulle kunna göra min, engelska, spanska och träna till Musikprovet.
Men jag ska ju på utvecklingssamtal om 10 min. Hmm, har jag skött mig på lektionerna? Hoppas det...:)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback