}

Hemma med Elsa!


Nu är jag hemma med Elsa. Det är ett äventyr, man vet inte riktigt vad som ska hända.
Jag har vart ute med henne 4 gånger, och hon sover just nu. Det är skönt, för jag kan plugga lite då istället.
Men nästa gång hon vaknar måste jag springa ut med henne igen, annars kissar/bajsar hon här inne.
Pappa kommer hem vid halv 1, och då åker jag till bilden på skolan. Kan inte missa den igen! :)

Jag och Elsa har tränat en del idag också. Försöker få henne att vänja sig vid namnet, och olika kommandon.
Förut höll jag en godis i handen och sa åt henne att sätta sig ner. Sedan gick jag bort 3 meter o ropade "Elsa Godis!"
Då kom hon rusande i full fart och åt upp den. Det var nog bara en engångsgrej, men vi är på god väg!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback