}

Goodmorning World!



Utsikt från mitt fönster. Finaste dagen på länge!
Nån mer än jag som är väldigt trött? Jag gick precis upp faktiskt, synd på en såhär fin dag!
Jag har ju faktiskt sovit bort hela dan, så nu är det bäst att jag äter frukost och hittar på nåt kul.
-Som jag sa inatt så blir det inget Halmstad i år för oss, så vi får försöka hitta på nåt här hemma istället...
Frågan är bara vad, men jag kommer nog på nåt. Ska nog ta en liten cykeltur, bästa dan att göra det på!

Och ikväll kommer Millenium igen. Hoppas att Emma och Julia kan göra nåt då! :)

//Dagens låtar: Salem Al Fakir - Dream Girl, Toto - Africa


Kommentarer
Postat av: Jakob

Om du inte har något att göra kan du komma hem till mig och spela Wii. Hahahahahahahahahaha

2010-04-03 @ 14:19:03
Postat av: Cajsa

Hej! vad händer idag? :)

2010-04-03 @ 14:26:12
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback