}

EFTERMIDDAGSFIKA


Mm, något man behöver efter en lång dag...

Jag har nu inte ätit sedan Bamba, och har haft både gympa och Tennis. Väldigt hungrig alltså!
Knäckebröd, fil med banan och flingor och te är det godaste som finns efter en skoldag...

Nu  har jag just kommit hem från skolan. Vi fick en extra sovmorgon imorse, för musiklärarn Anne skulle iväg till London med 6,orna. Och sedan rullade dagen på snabbt, som det alltid gör på Fredagar! När skolan var slut skyndade jag mig till Tennisen, och det gick rätt bra. Jag är ju inte nån talang precis, men för att vara jag så... :)
Förövrigt lyser solen in på rummet, jag lyssnar på sommarmusik och läxor existerar inte idag...! It's Friday!

Kommentarer
Postat av: lindaaa ♥

anmäl dig till "Bästa vårbild" här, klicka bara på länken här nedanför



http://lindaaans.blogg.se/2010/april/tavlings-dags-d.html



Tack i förhand! :)

2010-04-23 @ 21:15:30
URL: http://lindaaans.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback