}

Dagens klipp - Lasse Gjertsen

Det finns väldigt många roliga svenska humorklipp ute på Youtube. I alla fall som jag tycker är roliga...
Då slog det mig, finns det lika roliga Norska humorklipp. Emma, Julia och jag sökte på lite klipp på Youtube.

Det kom upp en del resultat, mest 14 fjortonåriga tjejer som visade hur man sminkar sig.
På Svenska skulle det inte vara lika kul, men på Norska blir det det automatiskt. Det låter så roligt...

Tillslut hittade vi ett klipp med en kille som klippt ihop olika ljud han gör med munnen till en låt.
Och det är väldigt, väldigt bra gjort. Ni måste bara kolla in den, han är riktigt duktig... :D


Detta klippet är lite nyare och bättre. Jag förstår inte hur han lyckas...

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback