}

ÄNLIGEN FREDAG! - och kameran är lagad, nästan...

Vad ska jag säga? Jag är verkligen riktigt glad nu. Riktigt riktigt glad, och det finns många anledningar.
Det är fint väder, det är Fredag, kameran är lagad och hunden kommer på Söndag.  :)

Som sagt så har jag fått hem kameran. Min kära Olympus E-420, som vart inne på lagning ett tag. Jag och pappa åkte till Japan Photo efter min tennis. Väl framme hämtade de kameran åt oss som kommit in idag, och den var som ny! Allt var fixat, och de hade tagit bort en massa damm som kommit in i den. Även de tidigare problemen var lagade, vilken var tur! När jag höll i den, märkte jag direkt att det kommit en stor repa över hela skärmen. Det har alltså hänt medan den var på lagning. Tänk att det alltid ska vara nåt fel, alltid!
Bilderna är det iaf inget fel på, så vi får lämna in den IGEN när vi tagit massa bilder på Elsa!
Pust, vi måste lämna in den igen, vi har i alla fall inte orsakat felet. Hoppas att de lagar den snabbt nästa gång...

Jaja, jag har ingen anledning att deppa. Den funkar ju faktiskt ändå! :)
Ha en fortsatt bra kväll //john


Kommentarer
Postat av: Lena

Lycka till med eran valp "Elsa"!



mvh pappa Lanzo med matte Lena

2010-04-16 @ 21:59:04
URL: http://www.bernerlena.se

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback