}

Alla mina kontakter är borta!

Hemma från skolan nu. Rolf var inte där, så det blev ingen Biologi idag. Därför är jag hemma så tidigt...

Men idag har det hänt en riktigt jobbig sak! I Bamba förut tog jag upp telefonen ur fickan. Då var den avstängd, och jag tyckte det var konstigt. Jag hade inte stängt av den. Så jag satte på den, och då var all tid och sånt nollställt. Jag kollade i min kontaktbok, alla kontakter var bort. Alla sms, allt i telefonminnet var helt borta...
Jag blir helt galen. Hade glömt o göra backup, så nu måste jag sitta o skriva in alla kontakter igen. Inte kul!
Tur att allt på minneskortet var kvar, men jag undrar hur det blev så!

Kommentarer
Postat av: Addikoko

Min mobil har blivit paj:( men kontakterna är iaf kvar på minneskortet.

2010-04-28 @ 22:01:12
URL: http://addikoko.blogspot.com

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback