}

LITE KORT OM MIG?

NAMN: John Fransson
FÖDELSEDAG:1996-03-29 (14 år)
HEMORT:Göteborg

HÅRFÄRG:
Blond
ÖGONFÄRG:Blå
LÄNGD:182cm

Välkommen till min lilla blogg vid namn johnfransson.blogg.se! Jag är som sagt en 14-åring, om kom till världen den 29,e Mars 1996. Jag har bott här i Göteborg hela mitt liv, på en ö som heter Hisingen. Skolan jag går på heter Brunnsboskolan, och där har jag gått sedan 4,an. I musikklasserna, så det är sång på schemat varje dag...
-Något jag gärna gör är att fotografera, men är nyfiken på att göra film. När jag var 12 år köpte jag min nuvarande systemkamera, Olympus E-420! Men förutom att fota och sitta vid datorn gillar jag att vara med vänner, se på film, spela tennis & piano och att sjunga! :)

Min familj består av min lillebror Elias, mamma Lotta, pappa Torbjörn och hunden Elsa!
Elsa är det nyaste tillskottet i familjen och kom hit den 18,e April 2010. En mycket mycket söt hund! :)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback