}

Volleyboll och shopping

Först Fysik på morgonen. Och vi får bara göra korsord och grejer.
Bättre än fysik, haha!! :D
Sådär vid tolv blev det en Volleyboll turnering. För alla klasser i 7,an.
Tre macher, 3 set och varje till 10 poäng. Och det gick inte jätte bra... ;(
Vi kämpade på så gott vi kunde. Jaja, tjejerna gick det bra för iaf! ;)

Vid kl 3 när vi var klara åkte jag, Hanna, Minna, Sigrid och Veronika till Nordstan.
Där mötte vi Ellen, och vi shoppade julklappar. Och, tittade en del på smink o kläder också... Inte min grej ;P
Jag köpte en sån där grej man kliar sig med i huvudet på TM. Pappsen ska få den.
Köpte lite andra saker också.
Och sedan slog metro in presenterna åt mig. Jag orkade inte göra det själv, jag är lat... :D

Och faktiskt, sen snöade det lite grann. Men bara lite... JAG VILL HA SNÖ NU!!!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback