}

Snöpromenad!

Vid tio tänkte jag, mamma och Elias ta en liten kvällspromenad.

Det är mycket tråkigare utan Samba (våran förra hund) men det kommer
förhoppningsvis en ny liten valp till påsk!;D
Men i alla fall, vi tog på oss väldigt mycket kläder, o gick ut.
Jag o Elias hade Snöbollskrig de 20 minutrarna vi var ute!
Jätte kul, vi knuffade ner varann för backar och och la oss i snön mm!

-Visst känner jag mig lite barnslig, men man lever bara en gång...
När vi väl kommit in vägde vi säkert 2 kilo mer p.g.a all snö, men roligt var det!! :)
Nu sitter jag och dricker te o värmer mig, ska nog se klart "Tomten är far till alla barnen" som jag ser varje jul:)

Godnatt och God jul!


Kommentarer
Postat av: nina

2009-12-23 @ 01:18:27
URL: http://hoppsan.devote.se
Postat av: Oskar

Aaah, jag blev så glad av "Visst känner jag mig lite barnslig, men man lever bara en gång."

2009-12-23 @ 08:51:53
URL: http://alwaystwentyfive.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback