}

Annandag Jul...

Hej, får skriva ett kort inlägg, för tangentbordet funkar knappt.
I need batteries!!

Jag vaknade vid kl halv 12, och var helt trött...
Släkten var här igår till kl 1, och sedan försökte jag fixa datorn.
Blu-ray spelarn slutade funka igår, och sedan var det en massa problem.
Men, jag vaknade till slut! ;)
Jag kommer inte ihåg vad jag gjorde sedan, inget vettigt i alla fall.

Vi 15.00 åkte vi till farfar på middag
Det blev en massa mat, så jag är väldigt mätt nu!
Men det var väldigt gott!

Ska se på Robinson nu, ska kanske träffa lite vänner sedan.
Bye!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej jag har en veckans blogg i min blogg http://guldvivan.blogg.se/2009/december/veckans-blogg-tavling.html#comment klicka för att komma till tävlingen :)

2009-12-26 @ 20:42:28

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback