}

Jullovet har börjat!!

Sådär, nu är det jullov.
Det var samling i Aulan kl 8:30.
Där sjöng vi en del jullåtar, några läste juldikter och rektorn hade ett tal.
Efter det blev pepparkakor, julmust o clementiner i bi/fy salen.
Och vi öppnade vår egna julkalender också, skojigt!! ;)
"Jag kommer sakna klassen, men jullov slår allt ändå!!"

När skolan var slut åkte jag hem en stund och vila, och klockan 3 var det avslutning på tennisen...
Det gick rätt så bra, tennis är så roligt. Tråkigt utan det... Men det är tillbaks om några veckor igen!! :D
Så God jul nu allihop, och ha ett härligt Jullov!! :D


Kommentarer
Postat av: Jag själv!

Och imorgon börjar skolan igen... :(

2010-01-07 @ 22:29:18
URL: http://johnfransson.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback