}

Erik Grönwall!!

Som sagt så skulle jag till Bäckebol idag då.
Och jag hade för mig att Erik Grönwall skulle sjunga där nån dag, och det var just idag!
Så bakom Media Markt hade dom en liten scen där han sjöng, han sjunger ju skitbra! ;)
Det negativa var dock kylan, 5 minus...
Men det var inte så mycket människor där,
så det var ca 10 minuters kö för att köpa skivan,
och sedan 10 min till för att få den signerad. Och den släpps ju egentligen på måndag,
så det var väldigt bra!

Haha, nån som vill ha eller?? :D

Värd 149kr?? Definitivt!!

Kommentarer
Postat av: Jelena

har köpt skivan :P

2009-12-23 @ 11:34:39

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback