}

Eftermiddagen

När tennisen var slut åkte vi iväg med bilen, ingen sa vart vi skulle...
Tillslut kom vi till Handelsbanken, och där fick jag ett bankkort, äntligen!! ;D
På vägen hem var vi lite nyttiga för en gångs skull, och köpte med oss pizza.
Men det var gott iaf. Nu har jag just vart med Emma, Julia och Hanna.
Efter en stund gick vi ut, och det är typ 7 minus, det blåser och snöar. Inte så varmt, men roligt ändå.

Så nu ska jag se på "Flickan som lekte med elden" o värma mig lite. Hoppas den är bra. :)

"Och skolavslutning imorgon, jippie!!!<3"


Kommentarer
Postat av: lindaaa

rösta på åters blogg!

www.skrindislindis.blogg.se



tack i förhand! :D<3

2009-12-18 @ 10:49:03
URL: http://skrindislindis.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback