}

The Hurt Locker

Nu har jag sett "The Hurt Locker." Köpte den häromdan, och jag såg just klart den...
Filmen utspelar sig under Irakkriget där en bombgruppsenhet tvingas ut på många olika uppdrag!

Själva filmen hade en spännande historia och bra skådespeleri. Dock var den rätt seg på många ställen, och jag hängde inte riktigt med på vad som hände. En scen var på över 10 min då det nästan inte hände något...
Och betyget skönk nog också för att filmen fått 6 Oscar. Hade nog lite högre förväntningar.
Men det var en bra film ändå, och jag rekommenderar den. Betyget blir 3/5 - ok!



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Tänk på detta innan du skriver en kommentar...:
-Inga kränkande kommentarer.
-All reklam för era egna bloggar och svar, skriv dem i "Gästboken" istället!
-Alla bilder jag har tagit är tagna med Olympus E-420 eller Panasonic TZ-10
-Copyright på allt i bloggen, fråga först om du vill kopiera nåt


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post adress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg eller hemsida? Skriv den gärna nedan:

Här skriver du din kommentar:

Trackback